Mr.Q【英語日記】

平凡サラリーマンの英語日記。英会話の講師に添削してもらっています。コメントいただけたら大変嬉しいです。

I went to a batting cage(バッティングセンターに行った)

Today, I went to a Batting cage with my colleagues. Actually, I played baseball for 16 years when I was in school. It's been a long time since I stopped playing baseball, so it was fresh and fun. Afterwards, I ate Indian curry. Foreign cuisine is very appealing, and it made me want to go abroad even more. This made me more motivated to study English. I will start to work tomorrow, but I will do my best to study as well.

今日は同僚と一緒にバッティングセンターに行きました。実は、学生時代に野球を16年間続けていました。野球をやめてから久しぶりに野球をしたので、新鮮で楽しかったです。そのあとはインドカレーを食べました。海外の料理はとても魅力的なので、海外へ行きたい気持ちがさらに強くなりました。そのため、英語の勉強に対するやる気が上がりました。明日から仕事が始まりますが、勉強も頑張ります。