Mr.Q【英語日記】

平凡サラリーマンの英語日記。英会話の講師に添削してもらっています。コメントいただけたら大変嬉しいです。

Video editing(動画編集)

I tried video editing for the first time. I think I did pretty well for the first time. I've been wanting to try it for a few years now, but I haven't taken any action. The reason I decided to do it this time was that I thought it would be to earn some money on the side. I would like to get video editing skills to live in the future.

私は初めて動画編集に挑戦しました。初めてにしては上出来だったと思います。何年か前から挑戦したいと思っていましたが、行動していませんでした。今回やろうと思った理由は、副業として稼げぐことができればいいなと思ったからです。これからの時代を生きていくために動画編集のスキルを身に着けたいと思います。